Betrouwbare betaalmogelijkheden voor jou, bij TheStitchfactory.nl

Betaalmogelijkheden

Je kan betalen met :

Voor Nederland:  iDeal, Paypal (Creditcard), Klarna & Billink (Achteraf betalen)

Voor België: Bancontact, Sofort Banking & Paypal

Duitsland : Klarna & Paypal

Rest van de wereld : Paypal

Kan ik zonder account bij TheStitchfactory afrekenen?

Ja, je kan zonder klantaccount bij ons afrekenen. 

Telefonisch bestellen, kan dat?

Ja, je kan telefonisch bestellen. Bel met 06-83694786 of whatsapp ons op ditzelfde nummer. 

Voor het juist afrekenen van je bestelling hebben wij nodig:

De producten die je wilt bestellen (productnaam en hoeveelheid);

Je naam en achternaam;

Je adresgegevens;

Je emailadres, telefoonnummer en hoe je wilt betalen.

Je kan betalen via Tikkie, Een iDeallink of Paypal. Heb je een account bij ons? Geef dit door, zodat wij je bestelling makkelijker kunnen plaatsen.

Wij raden aan alleen om telefonisch of via Whatsapp te bestellen als dit online niet lukt of je wilt weten of de aantallen die je nodig hebt te confirmeren.

Achteraf betalen, kan dat?

Ja, je kan bij ons achteraf betalen met Klarna of Billink. Je kan achteraf betalen tot een maximaal bedrag van €250.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, wij leveren in alle landen van de wereld. Voor buitenlandse verzendingen hanteren wij altijd verzendkosten, tenzij anders vermeld.

Kan ik mijn bestelling ook in laten pakken?

Nee. Tenzij er een cadeauverpakking bij wordt aangekocht, pakken wij de bestelling niet in als een geschenk.

Tijdens de kerstperiode wordt er wel een vel kerstpapier meegeleverd zodat jezelf het als een kerstcadeau kan inpakken voor een geliefd persoon.

Kan ik achteraf nog producten op mijn bestelling zetten of aanvullen?

Nee, je kan achteraf geen wijziging meer maken in je bestelling. Wel kan je contact met ons opnemen via Whatsapp, mail of telefoon om een nieuwe bestelling te plaatsen zonder verzendkosten. 

Mocht je een bestelling lager als €25,00 hebben gedaan en komt je bestelling hiermee boven de 25 euro, dan krijg je van ons een kortingsbon om zonder extra verzendkosten nog een extra bestelling te plaatsen (dit kan tot een uur na het plaatsen van de bestelling en voor 16.00 op elke werkdag).

Deze twee aparte bestellingen worden dan als 1 zending naar je toe gestuurd. Wij doen dit om onze aarde een plezier te doen en zuinig te zijn met grondstoffen voor inpakken en het naar je toe brengen.

Het lukt me niet om een besteling te plaatsen

Ohjee, neem contact met ons op via whatsapp, mail en/of telefoon en we helpen je hierbij!

Betaalmogelijkheden

betaalmethoden stitch

Payment Options

You can pay with:

For the Netherlands: iDeal, Paypal (Credit card), Klarna & Billink (Pay afterwards)

For Belgium: Bancontact, Sofort Banking & Paypal

Germany : Klarna & Paypal

Rest of the world : Paypal

Can I checkout without becoming a regular customer?

Yes, you can checkout your cart without becoming a regular customer.

Can I place an order by phone?

Yes, you can order over the phone. Call us at 06-83694786 or whatsapp us on this same number.

To process your order correctly, we need:

The products you would like to order (product name and quantity);

your name and last name;

Your address information;

Your email address, telephone number and how you wish to pay.

You can pay through Tikkie, an iDeallink or Paypal. Have an account with us? Please let us know so that we can place your order more easily.

We only recommend ordering by phone or via Whatsapp if this does not work online or if you want to know or confirm the numbers you need.

Can I pay later?

Yes, you can pay later with Klarna or Billink (NL only). You can pay afterwards up to a maximum amount of €250 to a verified address.

Do we ship outside The Netherlands?

Yes, we ship to : Sweden – Norway – Finland – Denmark – Germany – Austria – Netherlands – Belgium – Switzerland – France – Italy – Poland – Spain – Portugal – Great Britain – Hungary – Czech Republic and Slovakia

Do you wrap presents

Unless we have an order for a gift wrap, we don’t wrap orders.

At Christmas we do supply a sheet of wrapping paper so you can check the order you have placed before wrapping it.

Can I adjust my order after I placed my order ?

No, you can’t.  You can add products on your order by contacting us to adjust the order, or make a second order without extra shipping cost. We will ship orders to the same address in one order to avoid polluting our earth as less as we can.

I can not place an order in the shop, what should I do?

Oh No! Give us a call on our phonenumber during Central European Business Hours and we will help you place an order with us!

Payment Options

betaalmethoden stitch

wool, knitting yarn, woolen

Winkelwagen
De waardering van thestitchfactory.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.5/10 gebaseerd op 11 reviews.
Scroll naar boven
Scroll naar top